Firemní logo musí být kombinací obrovského množství „křivek“, které když najdou svůj průsečík, vytvoří ten správný reprezentativní prvek pro danou společnost.
Jedná se především o tyto aspekty:
Jakou činností se daná společnost zabývá?
Jaká je Vaše představa?
Které barvy je možno použít, které ne?
Zaujme výsledná grafická podoba Vaše zákazníky?
Zapamatují si tuto grafickou podobu?
Nemůže být toto logo v některých kulturách nebo komunitách pochopeno špatně?
Jaké logotypy využívá konkurence? Design musí být jedinečný - nesmí dojít k záměně.
Vzhledem k tomu, že logo Vaší společnosti je tím nejzákladnějším grafickým prvkem pro prezentaci směrem k vnějšímu okolí, je nutné jej navrhnout a vytvořit s maximální trpělivostí, péčí a představivostí, musí se líbit Vám, Vaším klientům, musí se líbit všem.
Spojte se s námi a získejte odpovědi na veškeré další otázky
nebo si s námi domluvte osobní schůzku.